Selvbetjening
Spær kort
Spærring af kort
Har du mistet dit betalingskort eller mistanke om, at dine kortoplysninger eller PIN-kode er blevet afluret eller på anden måde er blevet kendt af andre, kan du hurtigt og nemt spærre dit kort i Netbank eller Mobilbank.
Har du ingen adgang til Netbank eller Mobilbank, kan du ringe til os på tlf. 9695 5200 (hverdage kl. 10 – 16).
Udenfor vores åbningstid kan du kontakte Nets på
– tlf. 4489 2929 Dankort og VisaDankort
– tlf. 4489 2750 MasterCard
Skal dit kort spærres?
Det er meget vigtigt, at du straks sørger for, at dit betalings- eller kreditkort bliver spærret, hvis du oplever følgende:
– Dit kort er blevet stjålet.
– Dit kort er blevet væk.
– Du har mistanke om, at nogen har afluret din pinkode.
– Du har mistanke om, at dit kort bliver misbrugt.
Sådan spærrer du dine kort
Du kan nemt og hurtigt spærre dine kort i Netbank eller Mobilbank. På dit MasterCard kan du desuden begrænse risikoen for misbrug med ‘Geografisk sikkerhed’.
Inden for Hvidbjerg Banks åbningstid kan du ringe til Hvidbjerg Bank på telefon 96 95 52 00. Det gælder, uanset hvilket kredit- eller betalingskort det drejer sig om. Oplys dit kortnummer, kontonummer eller CPR-nummer. Herefter bliver dit kort straks spærret.
Uden for Hvidbjerg Banks åbningstid, og når det drejer sig om Hvidbjerg Bank hævekort, Dankort og VISA/Dankort, kan du ringe til Nets på telefon 44 89 29 29. Oplys dit kortnummer, kontonummer eller CPR-nummer, og at du er Hvidbjerg Bank-kunde. Herefter bliver dit kort straks spærret.
Uden for Hvidbjerg Banks åbningstid, og når det drejer sig om MasterCard, kan du ringe til Nets på telefon 44 89 27 50. Oplys dit kortnummer, kontonummer eller CPR-nummer, og at du er Hvidbjerg Bank-kunde. Herefter bliver dit kort straks spærret.
Fem dedikerede lokale filialer
Som kunde i Hvidbjerg Bank er der aldrig lang vej at køre for at besøge banken.
Vi er tæt på dig – og hos os har du fx. også det direkte telefonnummer på din egen rådgiver.