Selvbetjening
Øvrige services
Du kan som kunde hos os få adgang til en masse services, som gør det let for dig at følge med i din økonomi og selv foretage bankforretninger.
Ud over de andre selvbetjeningsservices, som vi skriver om, kan vi blandt andet også tilbyde dig både Økonomioverblik, SMS- og Info-service.
Få et hurtigt økonomioverblik
Du får hurtigt og nemt over din økonomi med vores Økonomioverblik.
Du kan bruge løsningen til din daglige økonomi eller før store beslutninger, som eksempelvis køb af ny bil og bolig.
Med vores Økonomioverblik sparer du tid, da flere af dine udgifter beregnes automatisk, når du indtaster din adresse og øvrige husstandsoplysninger.
Sådan anvender du økonomioverblikket:
– Vælg ‘Opret nyt økonomioverblik’ herunder
– Indtast dine husstandsoplysninger
– Dine udgifter anslås
– Tilret dine udgifter, så de passer præcist til din økonomi
– Dit rådighedsbeløb beregnes
Du kan gemme dit økonomioverblik, og altid finde det frem og tilpasse efter behov – du benytter blot dit MitID.
Opret nyt økonomioverblik – klik her
Hent eksisterende økonomioverblik – klik her
Vil du have servicemeddelelser på SMS eller mail?
Du kan med vores Info-.service vælge at få en SMS-besked eller mail, når der sker bevægelser på din konto.
Med Info-Service kan du vælge en eller flere af følgende beskeder:
– Besked fra din rådgiver
– Hævet beløb større end x kr.
– Indsat beløb større end x kr.
-Saldo på konto mindre end x kr.
– Overtræk større end x kr.
– Afvisning pga. manglende dækning
– Visakort transaktion gennemført
– Fondshandel gennemført (ingen meddelse ved strakshandel)
– Kort spærret
– Bruger spærret
Hvis du har Netbank, kan du selv administrere servicen i Netbank under menupunktet “Adgang og Sikkerhed”. Har du ikke netbank, kan din rådgiver registrere, hvilke beskeder du vil modtage, og hvordan du vil modtage dem.
Det koster 1 kr. pr. besked at anvende Info-Service.
Fem dedikerede lokale filialer
Som kunde i Hvidbjerg Bank er der aldrig lang vej at køre for at besøge banken.
Vi er tæt på dig – og hos os har du fx. også det direkte telefonnummer på din egen rådgiver.