Selvbetjening
Kortindsigelse
Indsigelser på korttransaktioner
Du kan gøre indsigelse på transaktioner på dit kort, hvis du eksempelvis
– opdager korttransaktioner på din konto, du ikke kan vedkende dig
– ser, at dit kort er anvendt to gange til samme betaling
– ikke har modtaget varer eller services, som du har betalt med dit kort
Du opretter en indsigelse på korttransaktioner her
Du skal altid selv prøve at løse dit problem med den forretning, du har handlet med. Hvis du ikke kan løse problemet, skal du oprette en kortindsigelse. Du skal oprette indsigelsen med det samme. Det skal du gøre for at sikre dig, at din indsigelse ikke forældes. Hvis du ikke får medhold i din indsigelse, vil du blive opkrævet et gebyr, hvilket fremgår af vores prisliste.
Når du opretter en indsigelse
Når du opretter ‘Min indsigelse’ vises et nyt skærmbillede, hvor du skal legitimere dig med kortnummer, CPR-nr. og MitID. Du laver din indsigelse ved at svare på en række spørgsmål om den konkrete transaktion og årsager. Du skal ligeledes veldægge den fornødne dokumentation, så din indsigelse kan behandles.
Vi kontakter dig, når din indsigelse er behandlet.
Indsigelse på hændelser i KONTANTEN pengeautomater
Hvis en udbetaling eller indbetaling fejler i en KONTANTEN pengeautomat, skal du som kunde i Hvidbjerg Bank udfylde indsigelsesformularen.
Du finder indsigelsesformularen her
Hvis du er kunde i et andet pengeinstitut, som ikke er med i samarbejdet om KONTANTEN pengeautomaterne, skal du kontakte dit eget pengeinstitut.
Fem dedikerede lokale filialer
Som kunde i Hvidbjerg Bank er der aldrig lang vej at køre for at besøge banken.
Vi er tæt på dig – og hos os har du fx. også det direkte telefonnummer på din egen rådgiver.