Indsigelser på korttransaktioner

Du kan gøre indsigelser, hvis du fx
 

  • opdager korttransaktioner på din konto, du ikke kan vedkende dig 
  • ser at dit kort er anvendt to gange til samme betaling 
  • ikke har modtaget varer eller services, som du har betalt med dit kort


Inden du opretter en indsigelse, skal du altid selv søge at løse problemet med den forretning, du har handlet med. Kan problemet ikke løses med forretningen, skal du vælge en af årsagerne nedenfor.

Når du klikker på årsagen, finder du automatisk den pågældende indsigelsesblanket. Blanketten udfyldes på skærmen, og du kan gemme den udfyldte blanket på din PC. Den udfyldte blanket udskrives og underskrives. 

Indsigelsen kan ikke underskrives digitalt og skal indleveres eller sendes til banken med postvæsenet, da vi skal have indsigelsen med din originale fysiske underskrift. 

Vær opmærksom på, at indsigelsen skal ske omgående for at undgå at sagen forældes. I henhold til vor prisliste vil du blive opkrævet et gebyr, hvis du ikke får medhold i indsigelsen.

Vælg din indsigelsesårsag og -blanket:
 

 

Find medarbejder

Det er ganske enkelt.

Hvad koster det?

Se de samlede priser